Contact Info / Websites

AIM
skeddy13

Recent Movie Reviews


Sonic andthe Black Knight Sonic andthe Black Knight

Rated 0.5 / 5 stars

meh

Really bad drawing, hardly any animation, and a short random storyline. More effort should be put into this.


Mizox responds:

on the drawing and animation I didn't really try, it's true, the story, well, it was supposed to be like that, yeah, I guess you have a valid point


More Brawl Taunts More Brawl Taunts

Rated 4 / 5 stars

Nice job

I usually don't find flash's in this kinda style/format(you know flash to different characters with random jokes) very funny, but I laugh'd at this.


Recent Game Reviews


Nanobeast Nanobeast

Rated 5 / 5 stars

you guys are dumb

I can't believe what people are saying, this game is really great.

A very cool and easy upgrade system, fun to play, very addicting. Love the retro feel.


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Day In The Life Day In The Life

Rated 1 / 5 stars

uh, nice beat

The rapping really needs some work. The volume leveling is kinda all of the place, the mic for some rappers clearly isn't very good. You also should work on the flow, some parts just seem like talking, or letting the words fall out of your mouth. And it's also pretty monotone, you've gotta make it interesting for the listener.

Sorry to be harsh =]


People find this review helpful!

Infinite Melody Infinite Melody

Rated 3 / 5 stars

nice

I really liked the middle, I thought the intro/outro was kind of unneeded, especially for such a short song, and it kind of jumped around a lot, you don't need that much variety in such a small place, but I liked it, nice and electronicky



Even Heroes Die Even Heroes Die

Rated 4.5 / 5 stars

awesome

Epic, I could totally see this being in a movie soundtrack.


AlmostTechnicolor responds:

Thanks!

Recent Art Reviews


Mr.Lefty Mr.Lefty

Rated 0 / 5 stars

title are stupid

funny, but in pixel art terms, horrible. I'm not sure if this even qualifies as pixel art. Doesn't really look it.


NinjuhBoyBLU responds:

Best Comment 2010.
But yea i'll recategorized it somewhere eventually if i dont delete it.
Thanks for the feedback!


garfield yiffs in hell garfield yiffs in hell

Rated 0 / 5 stars

No

Not even pixel art.


OctopusPriem responds:

um yea it is


The Hermit's House The Hermit's House

Rated 4.5 / 5 stars

nice

Hahaha, very pretty, I really like it; That would be a crazy awesome place to live.


People find this review helpful!